torsdag, augusti 28, 2008

Åkers IF – Medeldistans – 23 augusti

I ett sista desperat försök att hitta flytet innan Veteran-EM sprang jag bägge Marviksdubbeln-tävlingarna. På lördagens medeldistans hade arrangörerna ordnat det så fint att vi hade samma bana och samma starttider som H40. Genialt!!! Jag startade samtidigt som en löpstark Tullingelöpare med uselt flyt som störde mej stort på de tre första sträckorna. När skall jag lära mej att koncentrera mej på mitt? Därefter lyckades jag missa 4:an stort utan störande element. Sen var det inget roligt mer.



H45 (17) 3620m
1 _ Kennet Olander __ Tullinge SK ___________ 30:30
2 _ Joakim Eriksson _ Södertälje-Nykvarn OF _ 33:48
3 _ Tore Eklund _____ Södertälje-Nykvarn OF _ 35:00
7 _ Mats Windstedt __ Södertälje-Nykvarn OF _ 37:29

Inga kommentarer: