måndag, augusti 08, 2011

Omstart våren 2011

I början av mars började jag längta efter att springa igen. Då knäet inte var bättre beslutade jag och trappa upp och strunta i hur det känns i knäet, bara det inte havererar helt.
Började lugnt med korta joggingpass och några attack-OL-promenader i centrala Södertälje.
10 mars till 4 april noteras 12 joggingrundor (6,5 timmar) och 3 OL-promenader, sen flydde jag min 50-års-dag till Teneriffa.










26 mars - Attack-OL-promenad i Södertälje - Nollgradigt och mycket snö - 4,9 km / 59 min














27 mars - Attack-OL-promenad i Södertälje - Nollgradigt och mycket snö - 7,7 km / 94 min














3 april - Attack-OL-promenad i Södertälje - 8 grader, dimma och regn - 7,3 km / 94 min





















10 april - Vandring i vackra Anaga-bergen på norra Teneriffa

Inga kommentarer: