söndag, juni 22, 2008

Sommarserien – Sätrabadet - 10 juni

Började skapligt men strax innan femman halkade jag (metalldubbar mot sten) och vred till mitt dåliga knä. Det gjorde rejält ont med efter att ha haltat en bit provade jag att springa och det gick bra. Men efter detta hade jag svårt med koncentrationen. Hade dåliga tankar om skadat knä och inställt WMOC istället för hur jag skulle springa. Vid 12 hittade jag den största och mest tydliga sänka jag någonsin sett som inte var med på kartan. Efter den stora missen var jag rejält trött. Men bryta kan man ju inte göra. Men efter bergbestigningen vid 16:e önskade jag att jag hade gjort just det.
Nu skall jag undvika tuff skogslöpning fram till WMOC och vila knäet några dagar.

Bana A (20) 7500m
1 __ Niklas Wansölin __ OK Ravinen ____________ 66:30
2 __ Johan Eklöv ______ Tumba-Mälarhöjden OK __ 67:51
3 __ Christer Backman _ Tullinge SK ___________ 71:10
15 _ Mats Windstedt ___ Södertälje Nykvarn OF _ 87:50

Inga kommentarer: