torsdag, juni 26, 2008

Läget inför WMOC

Knäet blir sämre och sämre men bör inte bli något större problem. Jag kommer att ”dopa” mej med magnecyl innan loppen. Efter hösten (eller redan efter sommaren) får jag nog ta i tu med detta problem.
Lårets baksida har oroat länge men än har jag inte fått någon ny bristning. Peppar peppar …
Formen känns så där men jag hoppas fortfarande på ketchup-effekten.
Inte så positivt men med lite tur kan WMOC bli riktigt roligt. Jag hoppas på nytt personbästa och har följande resultat att leva upp till:
2001 / Litauen / H40 A-final / 26:a
2003 / Norge / H40 A-final / 27:a
2005 / Kanada / Bröt kval 1 / H40 B-final / ”1:a”
2006 / Österrike / H45 A-final / 28:a
Ganska jämn med andra ord. Synd jag ballade ur på första kvalet i Edmonton men det var verkligen inte min terräng där. Usch!
Alla tre A-finalerna jag sprungit har varit riktigt varmt och jag har efteråt ångrat att jag inte hade vätska med mej. Det misstaget gör jag inte i år.

Inga kommentarer: